Online Pénztárgép beüzemelés
Cégünk az általunk forgalmazott összes pénztárgép üzembe helyezését is elvégzi a vásárlás alkalmával.
Ennek folyamata:
-Pénztárgép típusának kiválasztása, majd megrendelése
-Megszemélyesítés(regisztrációs kóddal, amit a leendő pénztárgéptulajdonos kér a NAV-tól)
-Mobil internet szerződés kötés(aláírási címpéldány, személy igazolvány)
-Betanítás, egyéni igények programozása
Szerződéskötéshez szükséges dokumentumok:
- aláírási címpéldány vagy vállalkozói igazolvány (ennek hiányában igazolás)
- meghatalmazás amennyiben nem az aláíró jön átvenni
- személyi igazolvány
- NAV-tól kapott üzembehelyezési kód
FONTOS INFORMÁCIÓ - PÉNZTÁRGÉPNAPLÓ:
A pénztárgépnaplót a készülékét üzembe helyező szerviz adja át önnek az élesítés során. A nyomtatvány megőrzése minden pénztárgép tulajdonos számára kötelező, az adóhatóság vonatkozó rendelete a füzet tárolásának és kitöltésének a módját is részletesen szabályozza.
A naplót abban az üzlethelyiségben kell tartania, ahol a pénztárgépét üzemelteti. A nyomtatványt abban az esetben is meg kell őriznie, ha eladja a készülékét.
A gépnaplóban egyebek mellett a pénztárgép hibáit, a meghibásodás dátumát, a cserekészülékek adatait és az éves felülvizsgálat időpontját kell rögzíteni. Ezeknek a bejegyzéseknek egy részét Önnek, egy másik részét pedig a készülékét javító szerviznek kell elkészíteni.
A naplóvezetésről további információkat találhat ebben a NAV által kiadott útmutatóban.