Online Pénztárgép beüzemelés

Cégünk az általunk forgalmazott összes pénztárgép üzembe helyezését is elvégzi a vásárlás alkalmával.

Ennek folyamata:
-Pénztárgép típusának kiválasztása, majd megrendelése
-Megszemélyesítés(regisztrációs kóddal, amit a leendő pénztárgéptulajdonos kér a NAV-tól)
-Mobil internet szerződés kötés(aláírási címpéldány, személy igazolvány)
-Betanítás, egyéni igények programozása

Szerződéskötéshez szükséges dokumentumok:
 - aláírási címpéldány vagy vállalkozói igazolvány (ennek hiányában igazolás)
 - meghatalmazás amennyiben nem az aláíró jön átvenni
 - személyi igazolvány
 - NAV-tól kapott üzembehelyezési kód

 
FONTOS INFORMÁCIÓ - PÉNZTÁRGÉPNAPLÓ:
A pénztárgépnaplót a készülékét üzembe helyező szerviz adja át önnek az élesítés során. A nyomtatvány megőrzése minden pénztárgép tulajdonos számára kötelező, az adóhatóság vonatkozó rendelete a füzet tárolásának és kitöltésének a módját is részletesen szabályozza.
A naplót abban az üzlethelyiségben kell tartania, ahol a pénztárgépét üzemelteti. A nyomtatványt abban az esetben is meg kell őriznie, ha eladja a készülékét.

A gépnaplóban egyebek mellett a pénztárgép hibáit, a meghibásodás dátumát, a cserekészülékek adatait és az éves felülvizsgálat időpontját kell rögzíteni. Ezeknek a bejegyzéseknek egy részét Önnek, egy másik részét pedig a készülékét javító szerviznek kell elkészíteni.

A naplóvezetésről további információkat találhat ebben a NAV által kiadott útmutatóban.