Pénztárgép éves felülvizsgálat

Ezúton felhívjuk figyelmüket az online pénztárgépet használó ügyfeleknek, hogy a hatályban lévő 48/2013. (XI.15.) NGM rendelet 48. §. (82156. oldal) alapján az online pénztárgép megszemélyesítést (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatot) követően, 365 napon belül kötelező a pénztárgépek éves szervizes felülvizsgálata. Ennek elvégeztetése az online pénztárgépet használó felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a NAV ezt ellenőrizheti és a határidő lejárta után mulasztási bírsággal büntetheti. A felülvizsgálatot kizárólag NAV nyilvántartásában szereplő pénztárgép szervizes végezheti el.

 

Szervízünk az általunk forgalmazott összes gépen jogosult az éves felülvizsgálat elvégzésére.
Minden kollégánk rendelkezik a NAV által kiadott szervízigazolvánnyal, illetve plombanyomóval.

A jelenlegi jogszabályok szerint az éves felülvizsgálatot A PÉNZTÁRGÉP ÜZEMELTETÉSI HELYÉN kell elvégezni.

Fontos információ, hogy az éves felülvizsgálatot a szüneteltetett pénztárgépeken is kötelező elvégezni!

Kérünk minden partnerünket, vásárlónkat, hogy szigorú jelleggel tartsa számon a következő éves felülvizsgálat dátumát, és amennyiben esedékessé válik, a felülvizsgálat dátuma előtt legalább 2 héttel jelezze ezt felénk, hogy időben és zökkenőmentesen tudjuk végrehajtani a műveletet.

Árainkról érdeklődjön szervízünknél.